Hej,
Nu på söndag 27/11 har vi stormöte inför det tredje genomförandet av Umeå Handbollsfestival. Vi vill att varje lag i Sävar IK handboll och GUIF handboll är representerade. Vi samlas i Sjöfruskolans matsal 14:00.
Du/Ni i varje lag som har "Arbete" som er uppgift kring laget förväntas delta på detta möte eller se till att minst en person representerar laget. Er uppgift är sedan att förmedla informationen vidare till alla i laget.
De första upplagorna av Umeå handbollsfestival blev mycket lyckade. Vi fick väldigt bra omdömen från de deltagande lagen, där värdskapet var en av de saker som stack ut. Det och annat vill vi göra ännu bättre till denna tredje gång.
En viktig förutsättning är att få ut uppdragen på alla som ska göra jobbet tidigt så att det finns möjligheter att förbereda och slipa på detaljer.
Vi äger den här cupen tillsammans och det är just tillsammans som vi kan göra den ännu bättre. Det är så vi fångar upp alla detaljer.
Precis som tidigare år kommer vi att behöva hjälp från alla föräldrar (samt spelare i seniorlag) under cupen. Det finns massvis av olika arbetsuppgifter som ska genomföras för att vi ska skapa den bästa cupen och handbollsupplevelsen för alla inblandade.
Därför bjuder vi in representanter från alla lag till funktionärsträff söndag 27 november 14-16 i Sjöfruskolans matsal.
Vi vill att alla lag ska ha minst 1 representant på plats.
Anmäl er medverkan här https://forms.gle/PoGNGcbZLfhrgShF9
Passa på att titta på division 1-handboll också. Efter mötet spelar GUIF:s damer match hemma mot Nacka HK. Avkast sker 16.00.
Förslag på fördelning av arbetsuppgifter:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Wnr7LRpkZdm-ctJve9QflBlxlIbYJ-uX11t6lyPwJes/edit?usp=sharing
Ni kommer få ett mer detaljerat schema på träffen där det framgår tydligare behov av personal samt tider. Återkoppla gärna innan mötet om ni har synpunkter på arbetsfördelningen.
Mvh
Ledningsgruppen UHF