Nu på söndag har vi stormöte och kick-off för det tredje genomförandet av Umeå Handbollsfestival. Vi vill att varje lag i GUIF handboll och Sävar IK handboll är representerade. Vi samlas i Sjöfruhallens mötesrum vid 18.00, efter att GUIF:s herrlag spelat i Sjöfruhallen.
De första upplagorna av Umeå handbollsfestival blev mycket lyckade. Vi fick väldigt bra omdömen från de deltagande lagen, där värdskapet var en av de saker som stack ut. Det och annat vill vi göra ännu bättre till denna tredje gång. En viktig förutsättning är att få ut uppdragen på alla som ska göra jobbet tidigare, så att det finns möjligheter att förbereda och slipa på detaljer. Vi äger den här cupen tillsammans och det är just tillsammans som vi kan göra den ännu bättre. Det är så vi fångar upp alla detaljer.
Precis som tidigare år kommer vi att behöva hjälp från alla föräldrar (samt spelare i seniorlag) under cupen. Det finns massvis av olika arbetsuppgifter som ska genomföras för att vi ska skapa den bästa cupen och handbollsupplevelsen för alla inblandade. Därför bjuder vi in representanter från alla lag till funktionärsträff söndag 5 december 18-20 i Sjöfruhallens mötesrum. Sjöfruskolans matsal, som vi tidigare använt, är fortfarande stängd för bokning på grund av Corona. Av den anledningen kan vi i år endast ta emot en representant för varje lag fysiskt. Övriga har dock möjlighet att medverka digitalt (se länk längst ner)
Anmäl er medverkan här https://forms.gle/MiLrzGBJT7SYLc6M6.
Passa på att titta på division 1-handboll också. Före mötet spelar GUIFs herrar match hemma mot HK Sirwing Troja. Avkast sker 16.00.
Förslag på fördelning av arbetsuppgifter:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Wnr7LRpkZdm-ctJve9QflBlxlIbYJ-uX11t6lyPwJes/edit?usp=sharing
Ni kommer få ett mer detaljerat schema på träffen där det framgår tydligare behov av personal samt tider.
Här är länken för digital anslutning https://meet.google.com/bsi-rqsz-ujm?hs=122&authuser=0